Παράνομες προσλήψεις στην ΕΥΠ τα τελευταία χρόνια καταγγέλλει η Ομοσπονδία Εργαζομένων της Υπηρεσίας.Η ΟΜΕ ΕΥΠ σ΄ανακοίνωσή της κάνει λόγο για «σκοτεινές διαδικασίες» στην στελέχωση των μυστικών υπηρεσιών και επιρρίπτει ευθύνες στον πρώην διοικητή της Υπηρεσίας κ. Ιωάννη Κοραντή, νυν βουλευτή του ΛΑ.ΟΣ.Παράλληλα, επικροτεί την αλλαγή στην διαδικασία στελέχωσης της Υπηρεσίας στην οποία προχώρησε η κυβέρνηση.Τέλος η ομοσπονδία δηλώνει υπερήφανη «διότι», όπως αναφέρει, «όλες οι υποθέσεις στις οποίες διαπιστώθηκαν παραβάσεις (πόρισμα Ρακιτζή) οδηγήθηκαν στη δικαιοσύνη προς διαλεύκανσή τους».
Σκοτεινές προσλήψεις στην ΕΥΠ καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ