Μεγάλη πλειοψηφία του Κοινοβουλίου της Σλοβενίας έδωσε σήμερα το πράσινο φως για την τροποποίηση του Συντάγματος της χώρας, μέλους της ζώνης του ευρώ, για να συμπεριληφθεί σε αυτό “ο χρυσός κανόνας” του προϋπολογισμού.Η έναρξη της διαδικασίας για την τροποποίηση του Συντάγματος ψηφίστηκε από 70 βουλευτές στο αποτελούμενο από 90 έδρες κοινοβούλιο, 3 ψήφισαν κατά και 12 βουλευτές απείχαν.Με την ψήφο αυτή, το σλοβενικό κοινοβούλιο έδωσε το πράσινο φως σε μεγαλύτερο έλεγχο των δημόσιων οικονομικών.”Ο χρυσός κανόνας του προϋπολογισμού και των ισοσκελισμένων δημόσιων οικονομικών ανοίγει το δρόμο για την οικονομική ανάπτυξη αυξάνοντας την εμπιστοσύνη των επενδυτών στη Σλοβενία”, ανακοίνωσε ο Σλοβένος υπουργός Οικονομικών Γιάνεζ Σούστερσιτς στο Κοινοβούλιο.
Τροποποιούν το Σύνταγμα
Μεγάλη πλειοψηφία του Κοινοβουλίου της Σλοβενίας έδωσε σήμερα το πράσινο φως για την τροποποίηση του Συντάγματος της χώρας, μέλους της ζώνης του ευρώ, για να συμπεριληφθεί σε αυτό "ο χρυσός κανόνας" του προϋπολογισμού.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Διεθνή Νέα
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ