ΒΙΝΤΕΟ-Ρόκκος: ‘Εχω ρίξει πολύ το κασέ μου

"Ο λόγος που δουλεύω πάρα πολύ είναι γιατί έχω ρίξει πολύ το κασέ μου" σχολίασε ο Στέλιος Ρόκκος... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Ρόκκος: ‘Εχω ρίξει πολύ το κασέ μου

“Ο λόγος που δουλεύω πάρα πολύ είναι γιατί έχω ρίξει πολύ το κασέ μου” σχολίασε ο Στέλιος Ρόκκος.

“Πιστεύω ότι βάση ονόματος, ίσως το κασέ αυτό είναι το πιο φτηνό που υπάρχει στην αγορά” αποκάλυψε ο τραγουδιστής.

 

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “To Πρωινό”:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.