Στο νοσοκομείο ο Γ. Μαργαρίτης!

ο Γιώργος Μαργαρίτης νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Γιώργος Μαργαρίτης νοσηλεύεται από το βράδυ του Σάββατου στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας.Σύμφωνα με πληροφορίες, ο γνωστός τραγουδιστής αντιμετώπισε πρόβλημα με τη χολή του και θα παραμείνει στο νοσοκομείο για μερικές μέρες.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.