Ο Σαμαρικός…Άδωνις…

Το στέλεχος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης σχολίασε μέσα από το Twitter την ομιλία του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά στο Αιγάλεω... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

 Το στέλεχος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης σχολίασε μέσα από το Twitter την ομιλία του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά στο Αιγάλεω.”Η ομιλία του Αντώνη Σαμαρα ήταν εξαιρετική! Η ΝΔ είναι η μοναδική μας ελπίδα αυτή τη στιγμή. Ας μην την χαραμίσουμε…πάμε γερά!”  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.