ΒΙΝΤΕΟ-Άδωνις:Πληρώνω με δόσεις την εφορία γιατί δεν μπορώ

"Η επιχείρησή μου έχει σχεδόν χρεωκοπήσει λόγω της ύφεσης των τελευταίων τεσσάρων ετών κι έχω χάσει ένα σκασμό λεφτά. Την ίδια στιγμή το κράτος που χρωστάει πάνω από 100.000 ευρώ επιστροφή ΦΠΑ και μου ζητάει να πληρώσω εφορία την οποία κάνω δόσεις γιατί δεν μπορώ να πληρώσω" είπε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης ... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Άδωνις:Πληρώνω με δόσεις την εφορία γιατί δεν μπορώ

“Έχω ένσημα από τα 17. Σήμερα η επιχείρησή μου έχει σχεδόν χρεωκοπήσει λόγω της ύφεσης των τελευταίων τεσσάρων ετών κι έχω χάσει ένα σκασμό λεφτά. Την ίδια στιγμή το κράτος που χρωστάει πάνω από 100.000 ευρώ επιστροφή ΦΠΑ και μου ζητάει να πληρώσω εφορία την οποία κάνω δόσεις γιατί δεν μπορώ να πληρώσω” είπε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου “στον ενικό”, απαντώντας σε πολίτη ο οποίος του είπε ότι οι πολιτικοί δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

 

Δείτε το βίντεο από το STAR

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.