BINTEO-Μπούφη για το “The Voice”: Θα μου βγει σε καλό

Η ανιψιά της Άννας Βίσση, Βέρα Μπούφη, σχολίασε την αποχώρησή της από το "The Voice"... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

BINTEO-Μπούφη για το “The Voice”: Θα μου βγει σε καλό

Η ανιψιά της Άννας Βίσση, Βέρα Μπούφη, σχολίασε την αποχώρησή της από το “The Voice”.

“Ήταν ένα πολύ ωραίο battle που πιστεύω θα με βοηθήσει πολύ στα βήματα που θα κάνω μετά. Αυτό που έγινε με τον Αντώνη (Ρέμο) πιστεύω ήταν για καλό” σχολίασε η νεαρή τραγουδίστρια.

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “Mελέτησέ το”:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.