ΒΙΝΤΕΟ-Ο Φιλιππίδης για “Το Ποτάμι”

"Η τηλεόραση είναι καταλύτης ακόμα και γι' αυτό" σχολίασε ο Πέτρος Φιλιππίδης για "Το Ποτάμι" του Σταύρου Θεοδωράκη και στη συνέχεια... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Ο Φιλιππίδης για “Το Ποτάμι”

“Η τηλεόραση είναι καταλύτης ακόμα και γι’ αυτό” σχολίασε ο Πέτρος Φιλιππίδης για “Το Ποτάμι” του Σταύρου Θεοδωράκη και στη συνέχεια συμπλήρωσε: “Από τη μία μπορεί να πει κανείς αφήστε να δούμε τι θα πει πρώτα ο άνθρωπος, τι θα κάνει. Λέμε όλοι να βγει ένας καινούριος άνθρωπος και όταν γίνεται αρχίζουμε και τον παίρνουμε από τα μούτρα. Από την άλλη, κάτσε να δούμε, ποτέ δεν ξέρεις. Εγώ νομίζω ότι οι άνθρωποι ακυρώνονται από μόνοι τους αν είναι να ακυρωθούν, δεν χρειάζονται τη βοήθεια κανενός”. 

 

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “Πρωινό Mou”:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.