Με απώλεια δύο βασικών παιχτών θα ταξιδέψει την Κυριακή η αποστολή του Ολυμπιακού στο Αγρίνιο. Χωρίς τον Ιμπαγάσα και τον Ντιόγκο, θα αγωνιστεί η ομάδα του Πειραιά, κόντρα στον Παναιτωλικό, επιδιώκοντας μόνο τη νίκη, για να κατακτήσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα. Πηγή: pamesports.gr
Φιέστα με απώλειες
Με απώλεια δύο βασικών παιχτών θα ταξιδέψει την Κυριακή η αποστολή του Ολυμπιακού στο Αγρίνιο.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ