Θεσσαλονίκη:”Σκούπα” για ναρκωτικά

Συνεχίζονται οι ειδικές δράσεις για την αστυνόμευση του Νομού Θεσσαλονίκης. Το τελευταίο 24ωρο συνελήφθησαν πέντε άτομα για παραβάσεις Νόμου Περί εξαρτησιογόνων ουσιών… ΔΙΑΒΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Υπ’ ατμών η Θεσσαλονίκη για ναρκωτικά

Συνεχίζονται οι ειδικές δράσεις για την αστυνόμευση του Νομού Θεσσαλονίκης. Το τελευταίο 24ωρο συνελήφθησαν πέντε άτομα για παραβάσεις Νόμου Περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Στο πλαίσιο ειδικών δράσεων που σχεδιάστηκαν από την ΕΛ.ΑΣ για στοχευμένους αστυνομικούς ελέγχους από πεζές και εποχούμενες περιπολίες στο Νομό Θεσσαλονίκης, η Γ.Α.Δ Θεσσαλονίκης, θέτοντας στόχο την αντιμετώπιση της παραβατικότητας, εντατικοποίησε τις δράσεις της με αποτέλεσμα τη σύλληψη ατόμων που εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο στα κυκλώματα διακίνησης και εμπορίας ναρκωτικών ουσιών.

Το τελευταίο 24ωρο, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών Θεσσαλονίκης, της Ο.Π.Κ.Ε. και ομάδας ΔΙ.ΑΣ., πραγματοποίησαν ελέγχους σε διάφορες περιοχές της Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια των οποίων συνελήφθησαν πέντε άτομα για παράβαση του Νόμου «Περί Εξαρτησιογόνων ουσιών», ενώ κατασχέθηκαν μικροποσότητες χασίς και ηρωίνης.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης ενώ συνεχίζονται οι ειδικές δράσεις για την αντιμετώπιση κάθε παράνομης συμπεριφοράς.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.