Ούκιτς: «Τίποτα δεν είναι εύκολο στο Top-16»

«Στο Τοπ-16 δεν είναι τίποτα εύκολο», δήλωσε ο Ρόκο Λένι Ούκιτς, μετά την τρίτη διαδοχική νίκη του Παναθηναϊκού στο Top-16 της Ευρωλίγκας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ούκιτς: «Τίποτα δεν είναι εύκολο στο Top-16»

«Στο Τοπ-16 δεν είναι τίποτα εύκολο», δήλωσε ο Ρόκο Λένι Ούκιτς, μετά την τρίτη διαδοχική νίκη του Παναθηναϊκού στο Top-16 της Ευρωλίγκας.

«Δεν παίξαμε καλά στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο ήμασταν εξαιρετικοί», σχολίασε αρχικά ο Κροάτης γκαρντ των «πρασίνων».

Διαβάστε περισσότερα στο pamesports.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.