Πρίντεζης: Πέρυσι αρχίσαμε με 1-3

Ο Γιώργος Πρίντεζης μετά την δεύτερη συνεχόμενη ήττα του Ολυμπιακού στο Τοπ-16 τόνισε ότι ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς και υπογράμμισε το άσχημο ξεκίνημα της ομάδας του και στην περσινή φάση των 16... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Πρίντεζης: Πέρυσι αρχίσαμε με 1-3

Ο Γιώργος Πρίντεζης μετά την δεύτερη συνεχόμενη ήττα του Ολυμπιακού στο Τοπ-16 τόνισε ότι ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς και υπογράμμισε το άσχημο ξεκίνημα της ομάδας του και στην περσινή φάση των 16…

«Παλέψαμε το παιχνίδι αλλά κρίθηκε σε λεπτομέρειες. Ίσως σε κάποια σημεία μας έλλειψε η ενέργεια. Είχαμε κάποια χαμένα σουτ, κάποια χαμένα ριμπάουντ όμως ξέρουμε ότι ακόμα είναι πολύ νωρίς υπάρχει πολύς δρόμος. Πέρυσι αρχίσαμε με 1/3 το Τop 16», είπε αρχικά ο διεθνής φόργουορντ και πρόσθεσε:

«Περάσαμε φέτος μια περίοδο που ήμασταν σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση, δεν σήμαινε τότε αυτό κάτι. Όπως πιστεύω ότι δεν σημαίνει και τώρα κάτι. Το μόνο που μπορώ να εγγυηθώ είναι ότι δουλεύουμε πολύ καλά και όλοι μαζί και τα νέα παιδιά προσπαθούν να ενσωματωθούν στην ομάδα».

 

Πηγή: pamesports.gr

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.