Το γεγονός ότι η Nokia Arena αποτελεί μια από τις πιο καυτές έδρες του ευρωπαϊκού μπάσκετ δεν προβληματίζει τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Το αντίθετο μάλιστα, ο τεχνικός του Παναθηναϊκού εκτιμά πως θα λειτουργήσει θετικά στην ψυχολογία των παικτών του για το τρίτο ματς με τη Μακάμπι που θα γίνει την Τρίτη.«Είμαι χαρούμενος που πατώ ξανά σε αυτό το γήπεδο μετά το 2007», τόνισε χαρακτηριστικά ο Ομπράντοβιτς και πρόσθεσε: «Είναι ένα όμορφο γήπεδο, με πολύ κόσμο και περιμένω να το απολαύσουμε. Ξέρω καλά την ατμόσφαιρα που δημιουργείται εδώ και πόση σημασία έχει για τη Μακάμπι, αλλά πιστεύω πως αυτό δίνει σε μας ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο να παίξουμε καλά. Είχα πει πριν την έναρξη της σειράς πως δεν θεωρώ ότι το πλεονέκτημα έδρας είναι κάτι ιδιαίτερο για μας, γιατί φέτος παίζουμε καλύτερα εκτός έδρας. Ελπίζω να συνεχίσουμε να το κάνουμε».
«Μας φτιάχνει η ατμόσφαιρα»
Το γεγονός ότι η Nokia Arena αποτελεί μια από τις πιο καυτές έδρες του ευρωπαϊκού μπάσκετ δεν προβληματίζει τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ