Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τον κόσμο που πλημμύρισε την παραλία της Θεσσαλονίκης το Σαββατοκύριακο.Ένα δελφίνι έκανε την εμφάνισή του στο Λιμάνι! Σημάδι ότι ο Θερμαϊκός δεν είναι πια τόσο αφιλόξενος; Όπως και να’ χει, ευχόμαστε σύντομα μια τέτοια εικόνα να μην αποτελεί έκπληξη αλλά καθημερινότητα…! Πηγή: thesout.gr
Δελφίνι στο Θερμαϊκό!
Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τον κόσμο που πλημμύρισε την παραλία της Θεσσαλονίκης το Σαββατοκύριακο...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ