Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Υγείας θα πραγματοποιήσουν σήμερα στις 13.00, οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ.Οι εργαζόμενοι αντιτίθενται στην κατάργηση βασικών δικαιωμάτων στην ιατροφαρμακευτική και υγειονομική τους περίθαλψη.
Πάνε υπουργείο
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Υγείας θα πραγματοποιήσουν σήμερα στις 13.00, οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ