Τόνοι τα σκουπίδια στην Πάτρα

Οι κινητοποιήσεις της ΠΟΕ - ΟΤΑ έληξαν και από χθες βράδυ ξεκίνησε στην Πάτρα η αποκομιδή των απορριμμάτων... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τόνοι τα σκουπίδια στην Πάτρα

Οι κινητοποιήσεις της ΠΟΕ – ΟΤΑ έληξαν και από χθες βράδυ ξεκίνησε στην Πάτρα η αποκομιδή των απορριμμάτων.

Στους δρόμους έχουν συγκεντρωθεί 1500 τόνοι σκουπιδιών, με αποτέλεσμα λόγω των υψηλών θερμοκρασιών να υπάρχει αλλοίωση και δυσοσμία. Όπως αναφέρει στο τοπικό πόρταλ thebest.gr ο αντιδήμαρχος Αχιλλέας Γεωργακόπουλος, η αποκομιδή ξεκίνησε και οι 1500 τόνοι αναμένεται να έχουν απομακρυνθεί σε τρεις με τέσσερις ημέρες.

«Η κατάσταση λόγω και της ζέστης είναι δύσκολη. Εκτός από την αποκομιδή κάνουμε απολύμανση των σημείων και πλύσιμο των κάδων», αναφέρει ο κ. Γεωργακόπουλος.

 

Πηγή: thebest.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.