ΒΙΝΤΕΟ – Ρέμος και Γρηγόρης στη Θεσσαλονίκη

Ο "Όμορφος Κόσμος 2" του Γρηγόρη Αρναούτογλου φιλοξένησε τον Αντώνη Ρέμο. Οι δύο τους γύρισαν την πόλη και ταξίδεψαν στο χρόνο με τις αναμνήσεις να "ντύνουν" τη συζήτηση... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ – Ρέμος και Γρηγόρης στη Θεσσαλονίκη

Ο “Όμορφος Κόσμος” του Γρηγόρη Αρναούτογλου φιλοξένησε τον Αντώνη Ρέμο. Οι δύο τους γύρισαν την πόλη και ταξίδεψαν στο χρόνο με τις αναμνήσεις να “ντύνουν” τη συζήτηση.

O Αντώνης Ρέμος θυμήθηκε την αρχή της καριέρας του στα “Άστρα” της συμπρωτεύουσας, εκεί που τον είχε δει για πρώτη φορά η κυρία του μεγάλου τραγουδιού, Μαρινέλλα.

Πήγε να φάει μπουγάτσα, έμαθε στο κοινό τι είναι το “καποτένιο” σαντουιτς, έκανε τατουάζ και η βραδιά έκλεισε με πατσά.

Συγκινητική ήταν η στιγμή, που ο Γρηγόρης και ο Αντώνης πήγαν στον ΟΑΕΔ, εκεί που έκαναν τις σπουδές τους και οι δύο. Ο Αντώνης Ρέμος, όμως, δεν πήρε ποτέ το πτυχίο, γιατί όπως είπε χαρακτηριστικά “με συνάντησε” το τραγούδι.

Δείτε το βίντεο από την εκπομπή “Όμορφος Κόσμος 2”

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.