Η Φουρέιρα και τα θηρία

Η Ελένη Φουρέιρα ταξίδεψε μέχρι την Νότια Αφρική και δεν δίστασε να φωτογραφηθεί δίπλα στα άγρια ζώα... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Φουρέιρα και τα θηρία

 Η Ελένη Φουρέιρα ταξίδεψε μέχρι τη Νότια Αφρική και δεν δίστασε να φωτογραφηθεί δίπλα στα άγρια ζώα.

Η τραγουδίστρια έκανε το συγκεκριμένο ταξίδι μαζί με τον Στέλιο Ρόκκο και τον Αντώνη Ρέμο για φιλανθρωπική συναυλία που έγινε στο Γιοχάνεσμπουργκ.

 

Τις φωτογραφίες ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.