Ο υφυπουργός Υγείας Μάρκος Μπόλαρης δήλωσε ότι «Οι 36.000 που δεν απογράφηκαν είναι αυτοί που μας έκλεβαν εν ψυχρώ», ενώ υποστήριξε ότι υπάρχουν άλλοι τόσοι οι οποίοι «παίρνουν επίδομα νομότυπα αλλά χωρίς να το δικαιούνται», τους οποίους όμως θα αποκαλύψουν σε δύο μήνες λόγω έλλειψης οργάνωσης.Επίσης, επεσήμανε ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι στα επιδόματα μαϊμού «Θα διωχθούν και πειθαρχικά και ποινικά οι γιατροί που έχουν συμβάλει στην έκδοση των επιδομάτων». Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του όπως προβλήθηκε από το κεντρικό δελτίο του MEGA.
Θα μας τα πουν σε 2 μήνες
Ο υφυπουργός Υγείας Μάρκος Μπόλαρης δήλωσε ότι «Οι 36.000 που δεν απογράφηκαν είναι αυτοί που μας έκλεβαν εν ψυχρώ», ενώ υποστήριξε ότι υπάρχουν άλλοι τόσοι οι οποίοι... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Πολιτική
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ