Για την απελευθέρωση της Καλαμάτας φώναζε ο 70χρονος που εισέβαλε στην εφορία και σύμφωνα με πληροφορίες έλεγε «κλέφτες μου τα πήρατε όλα». Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο ένοπλος έμεινε στο κτίριο 1,5 ολόκληρη ώρα περίπου.
Φώναζε για την Καλαμάτα…
Για την απελευθέρωση της Καλαμάτας φώναζε ο 70χρονος που εισέβαλε στην εφορία και... ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ