Η Ελένη Ράντου δίνει μια συνέντευξη γεμάτη…οικονομική κρίση, επιπτώσεις κι έρωτα!Σε ερώτηση του δημοσιογράφου πως η οικογένειά της αντιμετωπίζει όλο αυτό που συμβαίνει, λέει:” Για έναν περίεργο λόγο νιώθω ότι η γενιά της κόρης μου δεν θέλει να φύγει από την Ελλάδα. Μου κάνει εντύπωση γιατί η δική μου γενιά ήθελε να φύγει, ενώ τα πράγματα ήταν πιο ελπιδοφόρα. Η γενιά που θα έπρεπε τώρα να θέλει να φύγει έχει “δεθεί” πολύ με την οικογένεια. Νιώθει πολύ γερή προστασία και δεν είναι εύκολο να χάσει αυτή τη ζεστασιά. Αυτή τη στιγμή η κόρη μου παθαίνει…υποτροπιασμό στην ιδέα ότι ίσως θα πρέπει να φύγει, να αναζητήσει κάπου αλλού στον κόσμο την τύχη της . Η πραγματικότητα έρχεται βέβαια και σου δίνει κάτι “χαστούκια” και σε φέρνει στα ίσα σου!”.Με αφορμή τη θεατρική της παράσταση “Καταδικός μου”, έρχεται η ερώτηση αν ο έρωτας είναι καταδίκη. Απαντά: ” Ο έρωτας είναι από τις πιο μεγάλες εξαρτήσεις. Το χειρότερο όμως είναι να θέλεις να έχεις τον έλεγχο και να κυριαρχείς. Αυτή την εποχή μας ελέγχουν η Τρόικα, το ΔΝΤ, η Ευρώπη και πάντα υπάρχει η τάση να ελέγξεις και να ελεγχθείς”. Πηγή: Glam
“Ο έρωτας είναι…”
Η Ελένη Ράντου μιλάει για την κρίση και τον έρωτα...Τ Τι παθαίνει η κόρη της στο ενδεχόμενο να φύγει στο εξωτερικό;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Lifestyle
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ