Τώρα – Συγκέντρωση έξω από το υπ. Υγείας

Αυτή την ώρα οι εργαζόμενοι στον ΟΚΑΝΑ, στα Κέντρα Πρόληψης και στις δομές αποασυλοποίησης των ψυχικώς πασχόντων του προγράμματος «Ψυχαργώ», πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Υγείας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τώρα – Συγκέντρωση έξω από το υπ. Υγείας

 

Συνεχίζεται η πολυήμερη κατάληψη των εργαζομένων του Οργανισμού Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ) στα κεντρικά γραφεία του Οργανισμού στην Αθήνα. 

Αυτή την ώρα  οι εργαζόμενοι στον ΟΚΑΝΑ, στα Κέντρα Πρόληψης και στις δομές αποασυλοποίησης των ψυχικώς πασχόντων του προγράμματος «Ψυχαργώ», πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Υγείας.

Στη συνέχεια θα ακολουθήσει πορεία από την Αριστοτέλους προς το υπουργείο Οικονομικών και τη Βουλή. Οι εργαζόμενοι στους χώρους της Ψυχικής Υγείας και των Ναρκωτικών ζητούν να σταματήσει η τακτική υποχρηματοδότησης των φορέων από τον κρατικό προϋπολογισμό.

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.