‘Εκανε “έφοδο” στους υπουργούς του ο Σαμαράς

Τηλεφωνική έφοδο στα σταθερά υπουργείων έκανε πρωί πρωί ο Πρωθυπουργός. 'Ηταν 9 το πρωί όταν ο Αντώνης Σαμαράς, που βρισκόταν ήδη στο Μαξίμου, κάλεσε...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

 ‘Εκανε “έφοδο” στους υπουργούς του ο Σαμαράς

Τηλεφωνική έφοδο στα σταθερά υπουργείων έκανε πρωί πρωί ο Πρωθυπουργός. ‘Ηταν 9 το πρωί όταν ο Αντώνης Σαμαράς, που βρισκόταν ήδη στο Μαξίμου, κάλεσε στα γραφεία υπουργών του και ζήτησε να τους μιλήσει. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του enikos.gr ο Πρωθυπουργός έγινε έξαλλος όταν διαπίστωσε ότι πολλοί από αυτούς δεν βρίσκονταν στις θέσεις τους. Το γεγονός για τους συγκεκριμένους υπουργούς θεωρείται σοβαρό “φάουλ” καθώς  γνωρίζουν τη συνήθεια του κ.Σαμαρά να τηλεφωνεί αιφνιδιώς στα γραφεία τους και την πάγια θέση του ότι η δουλειά πρέπει να ξεκινά από νωρίς το πρωί.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.