Ο δήμαρχος Στυλίδας αποκάλυψε ότι άφησε μουστάκι επειδή του “φέρνει γούρι”.”Το μουστάκι το άφησα επειδή μου φέρνει γούρι. Περίμενα την υπογραφή για τον δεύτερο βιολογικό (καθαρισμό) και δεν ερχόταν και λέω θα λέω θα αφήσω μουστάκι και μόλις το άφησα την δεύτερη ημέρα ήρθε η υπογραφή και λέω τώρα δεν το κόβω”. Πηγή: Lamiastar.gr
Γιατί άφησε μουστάκι ο Γκλέτσος;
Ο δήμαρχος Στυλίδας αποκάλυψε ότι άφησε μουστάκι επειδή... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ