Επιτέθηκαν σε αστυνομικούς στην Πάτρα

Επίθεση από ομάδα περίπου 15 ατόμων δέχθηκαν δύο άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ που περιπολούσαν στο κέντρο της Πάτρας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Επιτέθηκαν σε αστυνομικούς στην Πάτρα

 

Επίθεση από ομάδα περίπου 15 ατόμων δέχθηκαν δύο άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ που περιπολούσαν στο κέντρο της Πάτρας.

Μάλιστα τοποθέτησαν και κάδο απορριμμάτων στη μέση του δρόμου για να προστατευτούν και να οργανώσουν την επίθεσή τους.

Στο μεταξύ άκαρπες παραμένουν οι έρευνες της αστυνομίας για την επίθεση που εγινε στο αστυνομικό μέγαρο Αχαϊας με πέτρες. Αν και προσήχθησαν 9 άτομα δεν υπήρξε κάποιο στοιχείο που να οδηγήσει σε συλλήψεις.

 

 

Πηγή:dete.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.