Για 2η μέρα στο νοσοκομείο η βασίλισσα

Η βασίλισσα Ελισάβετ βρίσκεται για δεύτερη ημέρα σε νοσοκομείο στο Λονδίνο, όπου εισήχθη χθες με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για 2η μέρα στο νοσοκομείο η βασίλισσα

 

 

Η βασίλισσα Ελισάβετ βρίσκεται για δεύτερη ημέρα σε νοσοκομείο στο Λονδίνο, όπου εισήχθη χθες με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας.

Τα ανάκτορα του Μπάκινχαμ ανέφεραν σε ανακοίνωση ότι η βασίλισσα εισήχθη στο νοσοκομείο προληπτικά και η κατάσταση της υγείας της είναι καλή.

Όλες οι υποχρεώσεις της γι’ αυτή την εβδομάδα, ανάμεσά τους και το προγραμματισμένο ταξίδι της στη Ρώμη, ματαιώθηκαν ή αναβλήθηκαν.

Αναμένεται να παραμείνει στο νοσοκομείο υπό παρακολούθηση για δύο ακόμα ημέρες.

 

 

 

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.