Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Υποδομών στις 3 το μεσημέρι θα πραγματοποιήσει η ΠΟΕ – ΟΤΑ, που αντιτίθεται στην εκχώρηση της διαχείρισης των απορριμμάτων σε ιδιώτες. Τη συγκεκριμένη ώρα έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί διοικητικό συμβούλιο σχετικά με το θέμα.Σε ανακοίνωσή της η ΠΟΕ – ΟΤΑ κάνει λόγο για μεθοδεύσεις του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Ε.Δ.Σ.Ν.Α. και Περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννη Σγουρού, να εκχωρήσει τη διαχείριση των απορριμμάτων σε ιδιώτες και μεγάλα επιχειρηματικά-εργολαβικά συμφέροντα.
“Σφάζονται” για τα σκουπίδια
Η ΠΟΕ – ΟΤΑ αντιτίθεται στην εκχώρηση της διαχείρισης των απορριμμάτων σε ιδιώτες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ