Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα πραγματοποιήσει αύριο στις 3 το μεσημέρι η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης.Οι εργαζόμενοι στους Δήμους διαμαρτύρονται στο σχέδιο εκχώρησης της διαχείρισης των απορριμμάτων σε ιδιώτες εργολάβους.
Στους ιδιώτες τα σκουπίδια;
Συγκέντρωση κατά της εκχώρησης της διαχείρισης των απορριμμάτων σε ιδιώτες εργολάβους, πραγματοποιεί αύριο η ΠΟΕ-ΟΤΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ