Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Real fm κατά την διάρκεια των διαβουλεύσεων μετά από την διακοπή του τελικού λόγω των επεισοδίων, η πλευρά της αστυνομίας μέσω του επικεφαλής της δύναμης που βρίσκεται εκεί,ζητούσε να μείνουν οι οπαδοί εντός του γηπέδου προκειμένου να ελεγχθεί καλύτερα η κατάσταση και να αποφευχθούν επεισόδια εκτός.
Η αστυνομία ήθελε τους οπαδούς μέσα στο γήπεδο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ