ΒΙΝΤΕΟ-Διοικητής οδήγησε ασθενοφόρο λόγω έλλειψης προσωπικού

Ένας 48χρονος που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο στη Χίο, "έσβησε" αβοήθητος. Το ασθενοφόρο έφτασε με μια ώρα καθυστέρηση, ενώ λόγω έλλειψης προσωπικού το οδήγησε ο ίδιος ο διοικητής του νοσοκομείου... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Διοικητής οδήγησε ασθενοφόρο λόγω έλλειψης προσωπικού

 

Πρόκειται για ένα τραγικό περιστατικό που αποτυπώνει και τις ελλείψεις στον χώρο της υγείας. Ένας 48χρονος που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο στη Χίο, “έσβησε” αβοήθητος. Το ασθενοφόρο έφτασε με μια ώρα καθυστέρηση, ενώ λόγω έλλειψης προσωπικού το οδήγησε ο ίδιος ο  διοικητής του νοσοκομείου.

 

Δείτε το βίντεο από τον ALPHA

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.