ΒΙΝΤΕΟ-Ο Σεφερλής για τον Σφακιανάκη

«Ο Νότης Σφακιανάκης έχει μπει πλέον στο πετσί μου», είπε ο Μάρκος Σεφερλής, μιλώντας στο STAR... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Ο Σεφερλής για τον Σφακιανάκη

«Ο Νότης Σφακιανάκης έχει μπει πλέον στο πετσί μου», είπε ο Μάρκος Σεφερλής, μιλώντας στο STAR λίγο πριν την πρεμιέρα της μουσικοθεατρικής παράστασης «One Mark Show».

Αναφερόμενος στον τραγουδιστή, ο Μάρκος Σεφερλής τόνισε: «Μου αρέσει το αντριλίκι του, το ύφος του, που δεν μασάει ακόμα και σε αυτούς που πηγαίνουν και πληρώνουν για να τον δουν».

 

Δείτε το βίντεο από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.