Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό

Στην κυκλοφορία δόθηκαν πριν από λίγο οι σταθμοί του μετρό «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα» και «Ευαγγελισμός»... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό 

Στην κυκλοφορία δόθηκαν πριν από λίγο οι σταθμοί του μετρό «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα» και «Ευαγγελισμός», που παρέμεναν κλειστοί από το πρωί (μετά από εντολή της αστυνομίας) λόγω των εκδηλώσεων που έγιναν στο κέντρο της Αθήνας, στη μνήμη του Αλ. Γρηγορόπουλου.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.