Σαββίδης: Έχουμε στόχους και θα πετύχουμε

Επί δεκαπέντε και πλέον λεπτά μιλούσε στους δημοσιογράφους ο Ιβάν Σαββίδης, μετά το τέλος του νικηφόρου αγώνα με τον Άρη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σαββίδης: Έχουμε στόχους και θα πετύχουμε

Επί δεκαπέντε και πλέον λεπτά μιλούσε στους δημοσιογράφους ο Ιβάν Σαββίδης, μετά το τέλος του νικηφόρου αγώνα με τον Άρη.

Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναφέρθηκε στο αγωνιστικό, κατηγόρησε την ΕΠΟ για την απόφαση που ανακοίνωσε η επιτροπή για τον Δώνη, μίλησε για τους παίκτες του Δικεφάλου του Βορρά, αλλά κυρίως επεσήμανε πως οι στόχοι του ΠΑΟΚ παραμένουν υψηλοί. Αποκάλυψε, δε, ότι η ήττα από τον Ολυμπιακό δεν θα αλλάξει τον προγραμματισμό.

Διαβάστε περισσότερα στο pamesports.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.