“Ξεσάλωσαν” πάλι οι τσαντάκηδες

Θύμα ληστείας έπεσε το μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας μια ηλικιωμένη γυναίκα.

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Θύμα ληστείας έπεσε το μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας μια ηλικιωμένη γυναίκα. Συγκεκριμένα δύο άντρες που επέβαιναν σε μηχανή πλησίασαν την γυναίκα, η οποία περίμενε στην στάση Γεροδήμου και με την χρήση βίας της άρπαξαν την τσάντα. Η ηλικιωμένη διακομίσθηκε στο νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.     

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.