Στο Αγρίνιο δεν…παίζεται

Αήττητος συνεχίζει στο Αγρίνιο ο Παναιτωλικός. Η ομάδα του Μάκη Χάβου σε αγώνα για την 11η ημέρα του πρωταθλήματος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο Αγρίνιο δεν…παίζεται

 

Αήττητος συνεχίζει στο Αγρίνιο ο Παναιτωλικός. Η ομάδα του Μάκη Χάβου σε αγώνα για την 11η ημέρα του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας, επικράτησε 2-1 του Λεβαδειακού και παραμένει αήττητη στην έδρα της (4 νίκες-2 ισοπαλίες). Τα τέρματα των γηπεδούχων σημείωσε ο Μπικέ (17`, 49`), ενώ για τον Λεβαδειακό είχε ισοφαρίσει προσωρινά ο Μουλόπουλος (43`). Η ομάδα της Βοιωτίας ολοκλήρωσε το ματς με 10 παίκτες λόγω αποβολής του Κονέ στο 55΄.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.