ΒΙΝΤΕΟ-Νικολάρα: Είναι ντροπή

Η εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΕΡΤ, Μάχη Νικολάρα, αναρωτήθηκε αν η σημερινή επιχείρηση, είναι «ομολογία αποτυχίας, μέσω αστυνομικής επιχείρησης»… ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΒΙΝΤΕΟ-Νικολάρα: Είναι ντροπή

Η εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΕΡΤ, Μάχη Νικολάρα, αναρωτήθηκε αν η σημερινή επιχείρηση, είναι «ομολογία αποτυχίας, μέσω αστυνομικής επιχείρησης».

«Δεν ξέρω σε πια χώρα θα μπορούσε να συμβεί κάτι τέτοιο», σχολίασε η Μ. Νικολάρα και πρόσθεσε μεταξύ άλλων, «τι είναι αυτό το πράγμα; Είναι ομολογία αποτυχίας μέσω αστυνομικής επιχείρησης; Είναι ντροπή…».

Δείτε το βίντεο από τον ANT1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.