Δανάη Μπάρκα για Δημήτρη Γκοτσόπουλο: «Είχα τόσο καιρό να τον δω αλλά η αγάπη μου δεν αλλάζει…»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την Δανάη Μπάρκα και τον υπόλοιπο θίασο της παράστασης «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα», παρακολούθησε το βράδυ της Παρασκευής (1/8) ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος. Μάλιστα, η παρουσιάστρια και ηθοποιός φωτογραφήθηκε με τον συνάδελφό της,  ο οποίος πρωταγωνιστεί στην επιτυχημένη σειρά του ALPHA «Άγιος Έρωτας», και έκανε μία πολύ τρυφερή ανάρτηση στο προφίλ που διατηρεί στο Instagram.

Συγκεκριμένα, η Δανάη Μπάρκα δημοσίευσε, σε Instagram story της, την φωτογραφία που έβγαλε με τον Δημήτρη Γκοτσόπουλο, μετά το τέλος της παράστασης, και έγραψε: «Υπέροχέ μου Δημήτρη. Ξεκινήσαμε μαζί, παίξαμε 2 χρόνια και κάτι μαζί στο θέατρο, γελάσαμε, συζητήσαμε, δεθήκαμε, αγαπηθήκαμε.

Είχα τόσο καιρό να τον δω αλλά η αγάπη μου δεν αλλάζει. Τον καμαρώνω και τον χαίρομαι και ελπίζω να βρεθούμε ξανά».

Δείτε το Instagram story

Δημήτρης Γκοτσόπουλος Δανάη Μπάρκα

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.