Πρωτομαγιά: Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο, σύμφωνα με ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ και κατόπιν εντολής της ΕΛΑΣ, αφού ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις. 

Σημειώνεται πως οι Γραμμές 2 και 3 θα λειτουργούν από τις 09:00 έως τις 15:00, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια αυτών των ωρών τα δρομολόγια προς και από το Αεροδρόμιο θα εκτελούνται κανονικά.

Ώρες τελευταίων συρμών (Γραμμές 2 & 3):

Διαδρομή Ώρα Αναχώρησης Τελευταίου Συρμού
Ανθούπολη → Ελληνικό 14:42
Ελληνικό → Ανθούπολη 14:37
Δημοτικό Θέατρο → Δ. Πλακεντίας 14:44
Δ. Πλακεντίας → Δημοτικό Θέατρο 14:36
Αεροδρόμιο → Δημοτικό Θέατρο 13:58
Δημοτικό Θέατρο → Αεροδρόμιο 13:54

Ακινητοποιημένοι θα είναι όλη την ημέρα οι συρμοί της Γραμμής 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ), που συνδέει την Κηφισιά με τον Πειραιά, καθώς και το Τραμ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.