ΤΩΡΑ-Ολοκληρώθηκε η κατάληψη από τη ΛΑΡΚΟ

Ολοκληρώθηκε η κινητοποίηση των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ που προχώρησαν σε συμβολική κατάληψη της γέφυρας Σερβίων, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα σχέδια διάλυσης και κλεισίματος της εταιρείας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΤΩΡΑ-Ολοκληρώθηκε η κατάληψη από τη ΛΑΡΚΟ

 

Ολοκληρώθηκε η κινητοποίηση των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ που προχώρησαν σε συμβολική κατάληψη της γέφυρας Σερβίων, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα σχέδια διάλυσης και κλεισίματος της εταιρείας.

Όπως έγινε γνωστό, δεν υπήρξαν προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων.

“Στη συνέχεια, θα έρθουμε σε συνεννόηση με τα σωματεία των εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ στην Αθήνα και σε άλλες περιοχές, προκειμένου να προσδιορίσουμε το μέλλον των κινητοποιήσεών μας”, επισημαίνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο Γιώργος Μπάκανος, από την πλευρά των εργαζομένων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.