Η Λίβερπουλ πανηγύρισε τίτλο για πρώτη φορά μετά το 2006 και οι παίκτες της το γλέντησαν στα αποδυτήρια του Γουέμπλεϊ τραγουδώντας το «Campiones».
Το πάρτι της Λίβερπουλ
Η Λίβερπουλ πανηγύρισε τίτλο για πρώτη φορά μετά το 2006 και οι παίκτες της το γλέντησαν στα αποδυτήρια του Γουέμπλεϊ τραγουδώντας το «Campiones». ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ