Μετρό Θεσσαλονίκης: Επαναλειτουργούν οι «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», «Σιτριβάνι» και «Βενιζέλου» – Θα κλείσουν και πάλι στις 18:00

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κανονικά λειτουργούν και πάλι οι σταθμοί «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», «Βενιζέλου» και «Σιντριβάνι» του μετρό Θεσσαλονίκης.

Ωστόσο, σύμφωνα με ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα του μετρό, κατόπιν εντολής των αστυνομικών αρχών, η λειτουργία τους θα ανασταλεί εκ νέου στις 18:00. Οι σταθμοί θα κλείσουν, ενώ οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς να πραγματοποιούν στάσεις.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.