Συναγερμός στην Πάτρα: Ασθενής το έσκασε από το νοσοκομείο και αναζητείται από την ΕΛ.ΑΣ.

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός έχει σημάνει μετά την εξαφάνιση ασθενούς από το νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας, στην Πάτρα.

Πρόκειται για 46χρονο αλλοδαπό που έφυγε από το νοσηλευτικό ίδρυμα, σύμφωνα με το tempo24.news.

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες της αστυνομίας για τον εντοπισμό του.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.