Θεσσαλονίκη: Βίντεο με τους διαρρήκτες που ανοίγουν φαρμακεία – Πήραν 40 ευρώ, έκαναν ζημιές 600 ευρώ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Καρέ καρέ καταγράφηκαν οι κινήσεις των διαρρηκτών που μπούκαραν σε φαρμακεία στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης, από κάμερες ασφαλείας.

Στα βίντεο που δημοσίευσε η ΕΡΤ, διακρίνονται οι δράστες να σπάνε με ειδικό εργαλείο τις τζαμαρίες, ενώ στη συνέχεια κατευθύνονται στις ταμειακές μηχανές τις οποίες αδειάζουν.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, σε μια από τις περιπτώσεις η λεία της διάρρηξης ήταν 40 ευρώ ενώ η ζημιά που προκάλεσε ο διαρρήκτης ήταν 600 ευρώ.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.