Φλώρινα: Δύο γυναίκες στο νοσοκομείο έπειτα από φωτιά σε σπίτι 

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στη κατάσβεση φωτιάς που ξέσπασε σε κουζίνα μονοκατοικίας στη Φλώρινα επενέβη η πυροσβεστική υπηρεσία, με δύο οχήματα και έξι πυροσβέστες.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, η φωτιά ξεκίνησε από τον χώρο της κουζίνας, με τις δύο γυναίκες να βγαίνουν από το σπίτι με τη βοήθεια των πυροσβεστών.

Προληπτικά, οι δύο γυναίκες μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Φλώρινας με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι καλά στην υγεία τους.

Σημειώνεται ότι η φωτιά έσβησε χωρίς να επεκταθεί στο υπόλοιπο σπίτι.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.