Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό «Μοναστηράκι»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Φάρσα αποδείχθηκε το τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό του μετρό στο «Μοναστηράκι». Ύστερα από έλεγχο που πραγματοποίησε το Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο.

Υπενθυμίζεται ότι ο σταθμός είχε εκκενωθεί έπειτα από τηλεφώνημα αγνώστου στις 15:29 σε ενημερωτική ιστοσελίδα, όπου ισχυρίστηκε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα η οποία θα εκραγεί στις 17:38.

Πλέον, ο σταθμός «Μοναστηράκι» έχει ανοίξει με εντολή της ΕΛ.ΑΣ. και η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά σε ολόκληρο το δίκτυο των Γραμμών 1 και 3 του μετρό, όπως ενημερώνει η ΣΤΑΣΥ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.