Μέλη του Ρουβίκωνα άνοιξαν πανό μέσα σε αίθουσα της Βουλής

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μέλη του Ρουβίκωνα το απόγευμα της Τετάρτης (5/2) άνοιξαν πανό διαμαρτυρίας για τα Τέμπη σε αίθουσα της Βουλής.

Συγκεκριμένα, το περιστατικό συνέβη λίγο μετά τις 19:30 στην αίθουσα της Γερουσίας του κοινοβουλίου, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για τη Ρόζα Ιμβριώτη.

Έπειτα από παρέμβαση της Φρουράς της Βουλής το πανό κατέβηκε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.