Δημήτρης Κόκοτας: Αισιόδοξοι οι γιατροί, βελτιώνεται η υγεία του – Τι δήλωσε η αδελφή του

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Έλλη Κόκοτα μίλησε στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα για την κατάσταση της υγείας του Δημήτρη Κόκοτα. Η αδελφή του καλλιτέχνη ανέφερε ότι ο τραγουδιστής κάθε μέρα βελτιώνεται και πως τον βοηθάει πάρα πολύ η φυσικοθεραπεία που κάνει.

Συγκεκριμένα, στη διάρκεια των δηλώσεών της, η Έλλη Κόκοτα είπε ότι: «Κάθε μέρα βελτιώνεται, πάμε καλύτερα και περιμένουμε ακόμα καλύτερα. Οι γιατροί είναι αισιόδοξοι και περιμένουμε! Βοηθάει πάρα πολύ η φυσικοθεραπεία που του κάνουν και πάνε όλα καλύτερα».

«Όταν τον είδα να κάθεται ένιωσα τέλεια. Όλα θα πάνε μια χαρά. Πήγα και τον είδα χθες και ήταν μια χαρά. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να σας πω ωραία πράγματα όταν θα ξαναμιλήσουμε!», συνέχισε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.