Θεσσαλονίκη: 3 συλλήψεις για βανδαλισμό υπόγειας διάβασης με γκράφιτι

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Aπό αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θεσσαλονίκης, συνελήφθησαν, το Σάββατο (18-01-2025) στην περιοχή του Ευόσμου, τρεις άνδρες, ηλικίας 31, 23 και 26 ετών, για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και παράβαση της νομοθεσίας για τα όπλα.

Συγκεκριμένα, τις  πρώτες πρωινές ώρες, ο 23χρονος και ο 26χρονος με χρήση σπρέι έγραψαν σε τοιχοποιία υπόγειου ανισόπεδου κόμβου, προκαλώντας φθορές σε αυτή, με τον 31χρονο να τους αναμένει εντός Ι.Χ.Ε. οχήματος.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.