ΤΩΡΑ-Διαμαρτυρία έξω από το υπ. Υγείας

Οι εργαζόμενοι από τα νοσοκομεία της Αττικής, συγκεντρώνονται έξω από το υπουργείο Υγείας... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΤΩΡΑ-Διαμαρτυρία έξω από το υπ. Υγείας

Οι εργαζόμενοι από τα νοσοκομεία της Αττικής, συγκεντρώνονται έξω από το υπουργείο Υγείας. Στο βίντεο που μας έστειλε αναγνώστης του enikos.gr, εργαζόμενοι από τα νοσοκομεία της Αττικής, άρχισαν να συγκεντρώνονται έξω από το υπουργείο Υγείας προκειμένου να διαμαρτηρθούν για την κινητικότητα.

Δείτε το βίντεο:

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.