Πολυτεχνείο: Άνοιξαν οι σταθμοί του Μετρό

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ. άνοιξαν οι σταθμοί του Μετρό που είχαν κλείσει λόγω των εκδηλώσεων για την 51η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.

Σημειώνεται πως προς την ισραηλινή πρεσβεία κινείται η πορεία για τα 51 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου, με τους τουλάχιστον 25.000 διαδηλωτές.

Σε 113 προσαγωγές ατόμων προχώρησε η ΕΛΑΣ μετά από προελέγχους που έγιναν σε διάφορές περιοχές του κέντρου της Αθήνας πριν την έναρξη της πορείας για την 51ο επέτειο του Πολυτεχνείου.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.